انتخابات

۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 789584

پرویزشیخ طادی، کارنامه ای مقبول و قابل دفاع در سینما و تلویزیون دارد و ساخته های سینمایی و سیمایی او، افزون برمضامین و محتوای ارزشمند از ساختارهای هنری، سینمایی و تلویزیونی مطلوب برخوردارند.

پرویزشیخ طادی، کارنامه ای مقبول و قابل دفاع  در سینما و تلویزیون دارد و ساخته های سینمایی و سیمایی او، افزون برمضامین و محتوای ارزشمند از ساختارهای هنری، سینمایی و تلویزیونی مطلوب برخوردارند.   

فیلم خوش ساخت دفاع مقدسی «روزهای زندگی» و مجموعه تلویزیونی خوب «بانوی سردار» او را هنرمندی  توانا و کار بلدنشان داد. شیخ طادی، بعد از کارگردانی سریال «بانوی سردار» که براساس زندگی و مبارزات یک زن قهرمان لر به نام بی بی مریمساخته شده و با استقبال روبرو شد، کارگردانی سریالی دیگر را در این راستا تجربه کرده است؛ مجموعه تلویزیونی«آتش درگلستان».

این سریال با نگاهی به گوشه ای از مبارزات و زندگی مرضیه حدیدچی «دباغ» تولید شده است. درام خانوادگی و اجتماعی جذاب «آتش در گلستان»، داستان گیرای خود را با به تصویر کشیدن بخش هایی از زندگی این زن مبارز و قهرمان ملی در جغرافیای کردستان وغرب ایران و بر بستررویدادهای سیاسی و اجتماعی کشور روایت می کند. دومین سریال شخصیت و زن محورشیخ طادی، دارای فیلمنامه ای جمع و جور با  داستان های پرداخت شده، شخصیت های باورپذیر، تنوع لوکیشن، فضاسازی های متناسب با رخدادهای زندگی قهرمان اصلی سریال، بازی های خوب و کارگردانی حساب شده و حرفه ای است. مجموعه تلویزیونی    آتش درگلستان، به رغم سیل سریال های متوسط و زیرمتوسط تلویزیون، از نظرمحتوا و ساختارهنری، نگاه ملی به قصه واقعی زندگی یک قهرمان ملی، رعایت مولفه های گونه های خانوادگی، اجتماعی و حادثه ای و احترام به سلیقه و پسند مخاطب، درجایگاه و رده آثارمخاطب پسند و خوب تلویزیون قرار دارد. این سریال تاریخی، اجتماعی، سیاسی، خانوادگی و ملی محصول شبکه پنجم سیما واثری با نمره بالا درکارنامه پرویزشیخ طادی و این شبکه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.